Na początek garść słodkich statystyk
Wykwintny smak belgijskich czekoladek reklamowych przełamuje lody już w pierwszej minucie spotkania. Gdy gospodarz częstuje gościa czekoladką z logo, pokazuje, że dba o każdy detal i traktuje partnera z najwyższym szacunkiem. Belgijskie czekoladki z logo Twojej firmy, przygotowane przez Satoo, to dyskretny, lecz wyrazisty akcent premium – elegancka czekoladka podana z filiżanką kawy podczas spotkania handlowego dodaje rozmowie nutę luksusu, a miseczka w recepcji lub poczekalni skraca postrzegany czas oczekiwania nawet o 20 %⁴.

Dlaczego czekoladki? Psychologia smaku i emocji
Smak, który otwiera rozmowę
Badanie Uniwersytetu Melbourne pokazało, że przy designie „premium” deklarowana chęć zakupu rośnie średnio o *37 %*¹. Elegancka etykieta z logo Twojej firmy podnosi wartość postrzeganą jeszcze przed pierwszym kęsem. Dlatego tak ważne jest budowanie doświadczenia z marką [brand experience], to proces kreowania wrażeń i emocji związanych z brandem, jest to szeroko zakrojona strategia [m.in. produkty, reklamę cyfrową, obsługę klienta]. Celem jest stworzenie pozytywnego i niezapomnianego doświadczenia, które utrwali pozytywne skojarzenia z marką i wzmocni lojalność klientów. Takie drobne elementy potrafią skutecznie wyróżnić markę na tle konkurencji.
Pozytywne emocje = lepsze decyzje
Badanie opublikowane w British Food Journal pokazało, że im silniej degustatorzy odczuwali radość ze smaku czekolady, tym ich deklarowana skłonność do zakupu była nawet o 60 % wyższa².
Innymi słowy: dobry smak + dobre emocje = większa sprzedaż.
Czekoladki reklamowe jako słodki antystres
Uczestnicy eksperymentu żywieniowego z podwyższoną glikemią wykazywali 16 % większą ugodowość w negocjacjach³. Podana przed spotkaniem biznesowym czekoladka z logo Twojej firmy może więc realnie złagodzić atmosferę rozmów.
Co zyskujesz, wybierając Satoo?
1. Belgijska receptura
Nasze słodycze reklamowe powstają wyłącznie z belgijskiej czekolady – idealny balans kakao i masła kakaowego potwierdza klasę Twojej marki.
2. Etykieta szyta na miarę Twojego logo
Druk CMYK 300 dpi z możliwością umieszczenia Twojego logo, numeru kontaktowego, maila, a nawet kodu QR, daje to niesamowite możliwości, dzięki czemu czekoladka staje się uniwersalnym i na długo pozostającym w pamięci nośnikiem Twojej marki.
3. Proces 5 kroków „Logo → Degustacja”
1) Brief online – przesyłasz nam swoje logo oraz informacje jakie mamy zamieścić w projekcie
2) Wizualizacja – przygotowujemy wizualizację i przesyłamy do Twojej akceptacji
3) Akceptacja – wszystko dopasowujemy byś był maksymalnie zadowolony z efektu
4) Produkcja (10–12 dni roboczych) – wszystkie czekoladki wytwarzamy na bieżąco byś otrzymał świeży produkt
5) Wysyłka 24 h – troskliwie pakujemy wytworzone czekoladki i wysyłamy je do Ciebie.
Całość od akceptacji projektu do dostawy trwa ok. 14 dni roboczych.
Gdzie czekoladki z logo robią najlepsze wrażenie?
Spotkania handlowe
Słodki akcent premium przy filiżance kawy przełamuje lody i podnosi poziom zaufania.
Recepcja i poczekalnia
Atrakcyjny poczęstunek skraca subiektywny czas oczekiwania nawet *o 20 %*⁴, dzięki czemu goście zaczynają spotkanie w dobrym nastroju.
Konferencje i targi B2B
Czekoladka z logo Twojej firmy to naturalny „ice‑breaker” – wystarczy jedna chwila, by przyciągnąć uwagę i… kubki smakowe.

Jak zamówić czekoladki z logo? 5 prostych kroków
Krok 1: Wyślij logo najlepiej w formacie wektorowym .pdf, .ai, .eps lub .svg. Jeśli nie posiadasz logo w wersji wektorowej prześlij w możliwie najlepszej jakości .png lub .jpg.
Krok 2: Odbierz wizualizację w 24 h i zatwierdź projekt, prześlij dane do faktury pro forma.
Krok 3: Opłać fakturę pro forma, po zaksięgowaniu przystąpimy do realizacji zlecenia.
Krok 4: Przystępujemy do działania. Produkujemy czekoladki na bieżąco byś otrzymał świeży i wysokiej jakości produkt.
Krok 5: Poczekaj na dostawę – cały proces łącznie z wysyłką zajmuje ok. 14 dni roboczych (w Polsce dostawa kurierska 24 h). Czekoladki z logo trafiają pod wskazany adres, by mogły pomagać ci budować relacje biznesowe.
*Źródła na temat statystyk:
1. Gunaratne et al. (2019), Heliyon – WTP + 37 % przy designie premium.
2. De Pelsmaeker et al. (2022), British Food Journal – korelacja r ≈ 0,6 między emocją a zakupem.
3. Kubera et al. (2016), Int. J. Obesity – + 16 % akceptacji ofert po spożyciu słodkiego.
4. Dziekan & Kottenhoff (2007), Perception of Waiting Time – > 20 % redukcji postrzeganego oczekiwania.