Regulamin agencji reklamowej Satoo.pl

§ 1 Informacje

1. Regulamin określa zasady korzystania z usług agencji reklamowej Satoo.pl za pośrednictwem strony internetowej mieszczącej się pod adresem www.satoo.pl, zwanej dalej „Portalem” lub „Stroną internetową”. W zakresie usług sprzedaży i realizacji zamówień przez agencję reklamową SATOO.PL, zwaną dalej „Agencją”, na rzecz przedsiębiorców (B2B).

2. Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Z 2002 r. nr 144, poz. 1204 ze zm.).

3. Właścicielem i administratorem strony www.satoo.pl jest firma SATOO.PL ALICJA TROJAN, o numerze NIP: 5542787921, zwana także zamiennie „Agencją”.

4. Wszystkie informacje o produktach znajdujące się na stronie www.satoo.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

5. Kontakt z Agencją można uzyskać: – korzystając z adresu poczty elektronicznej: kontakt@satoo.pl

6. Regulamin ma zastosowanie wyłącznie w relacjach handlowych pomiędzy Agencją a podmiotami gospodarczymi dokonującymi zamówień w celach związanych z prowadzoną działalnością.

§ 2 Zakres usług

  1. Agencja świadczy usługi w zakresie sprzedaży produktów reklamowych, w tym:
  • czekoladek reklamowych 5,5g z belgijskiej czekolady (z personalizacją etykiety w cenie),

  • długopisów reklamowych z grawerem,

  • wizytówek premium z uszlachetnieniami (SoftTouch, UV3D, złocenie 3D).

2. Projekty graficzne etykiet do czekoladek wykonywane są gratis – w ramach zamówienia.

§ 3. Klienci i warunki współpracy

1. Usługi świadczone są wyłącznie dla firm, instytucji oraz innych podmiotów posiadających status przedsiębiorcy.

2. Agencja zastrzega sobie prawo do weryfikacji statusu prawnego zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji zamówienia.

3. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.

4. Zabronione jest korzystanie z Portalu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, rozsyłanie
i umieszczanie niezamówionej informacji handlowej (tzw. spam) oraz w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz Agencji.

5. Klient zobligowany jest do korzystania z Panelu w sposób zgodny z przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej, Regulaminem i ogólnymi zasadami funkcjonowania sieci internet.

§ 4. Zamówienia

1. Zamówienia przyjmowane są drogą elektroniczną (e-mail, formularz kontaktowy lub inne ustalone kanały).

2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

3. Za Zamówienie opłacone traktuje się Zlecenia, za które płatność zaksięgowała się na koncie Agencji.

4. Warunkiem złożenia zapytania w Portalu satoo.pl jest poprawne wysłanie formularza, ze szczególnym uwzględnieniem adresu mailowego. Możliwe jest także złożenie zapytania poprzez bezpośredni kontakt mailowy na kontakt@satoo.pl

5. Złożenie zapytania poprzez formularz satoo.pl lub poprzez bezpośredni kontakt mailowy jest równoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu.

6. Każde zamówienie musi zawierać: dane firmy, NIP, specyfikację produktów, projekt lub dane do projektu oraz miejsce dostawy.

7. Warunkiem złożenia zamówienia mailowego na słodycze reklamowe – koniecznie z uwzględnieniem ilości, akceptacji wizualizacji, podanie danych osoby zamawiającej, adresu dostawy wraz z numerem telefonu dla kuriera oraz dokonanie płatności za zamówienie.

8. Po otrzymaniu zamówienia Agencja przesyła wizualizację i/lub potwierdzenie przyjęcia zamówienia wraz z informacją o terminie realizacji.

9. Agencja zobowiązuje się do jak najszybszego przesłania wizualizacji – czas nie powinien przekroczyć 48 godziny, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Czas weryfikacji jest ruchomy i zależy od natężenia ilości Zleceń w danym momencie.

10. Zamówienia w Agencji satoo.pl można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Ich realizacja będzie odbywać się w dni robocze zgodnie z terminami podanymi indywidualnie dla każdego produktu.

11. Wiadomość zwrotna będąca odpowiedzią na złożone zamówienie drogą mailową, zawierająca fakturę proforma na wykonanie usługi zgodnie z określonymi parametrami stanowi propozycję zawarcia Umowy sprzedaży.

12. Opłacenie zlecenia stanowią oświadczenie woli zawarcia z Agencją Umowy sprzedaży i dla Zamówień zaakceptowanych oznaczają przekazanie Zlecenia do realizacji i uniemożliwiają rezygnację ze zlecenia.

13. W sprawie zamówień opłaconych, których status uniemożliwia ich realizację (brak poprawnego projektu, brak określenia sposobu dostawy lub błędny adres dostawy) Agencja skontaktuje się po upływie 30 dni roboczych od zaksięgowania płatności, w celu ustalenia dalszego postępowania. W wyniku braku kontaktu po stronie Kupującego, a w szczególności dalszego nieprzekazania niezbędnych informacji w terminie 7 dni od powiadomienia, Agencja przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od upływu ww. terminu, z uwagi na brak możliwości jej realizacji. Rozpoczęcie procedury odstąpienia od umowy, a tym samym anulowania zamówienia nastąpi poprzez wykonanie zwrotu należności za zamówienie tą samą formą, w jakiej została uiszczona wpłata. Zwrot należności zostanie dokonany w terminie 7 dni od momentu przesłania powiadomienia o procesie anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy na zarejestrowany adres e-mail Klienta.

14. Dokonując zakupów w Portalu Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną.

§ 5. Projektowanie etykiet i akceptacja

1. Projekty etykiet dla czekoladek przygotowywane są na podstawie materiałów przesłanych przez Klienta (logo, dane, kolorystyka).

2. Klient ma prawo do jednej bezpłatnej korekty projektu. Kolejne zmiany mogą wiązać się z dodatkową opłatą.

3. Realizacja rozpoczyna się po pisemnej akceptacji projektu (e-mail).

§ 6. Płatności

1. Standardowo wystawiana jest faktura pro forma z terminem płatności przed realizacją zamówienia.

2. Produkcja uruchamiana jest po zaksięgowaniu płatności na rachunku Agencji, chyba że ustalono inaczej na piśmie.

3. Wszystkie ceny są cenami netto i należy do nich doliczyć obowiązujący podatek VAT.

4. Ceny produktów podane zostały w złotych polskich. Zawierają koszt Produktu, koszt pakowania, koszt kartonu, koszt obsługi Zamówienia oraz podatek VAT, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej. Koszty niestandardowych opcji dodatkowych takich jak: dopłaty za wysyłkę na wiele adresów nie są zawarte w podanych cenach.

5. Płatności za Zlecenie dokonać można za pomocą Przelewu tradycyjnego.

§ 7. Realizacja i dostawa

1. Czas realizacji uzależniony jest od rodzaju produktu, dostępności materiałów oraz terminowości akceptacji projektu przez Klienta.

2. Wysyłka realizowana jest na koszt Agencji (gratis) – jednorazowo na jedno wskazane miejsce w Polsce.

3. Ryzyko uszkodzenia lub utraty towaru przechodzi na Klienta z chwilą przekazania przesyłki firmie kurierskiej.

§ 8. Reklamacje

1. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia przesyłki przy odbiorze.

2. Wszelkie niezgodności należy zgłosić w formie pisemnej (e-mail) w ciągu 3 dni roboczych od daty dostawy.

3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych. W przypadku uznania reklamacji – Agencja zobowiązuje się do ponownej realizacji zamówienia lub zwrotu kosztów.

§ 9. Odpowiedzialność

1. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z nieprawidłowych danych lub plików przesłanych przez Klienta.

2. Odpowiedzialność Agencji ograniczona jest do wartości zamówienia brutto.

§ 10. Prawa autorskie

1. Klient oświadcza, że posiada prawa do materiałów (logo, teksty), które przekazuje Agencji w celu realizacji zamówienia.

2. Agencja zastrzega sobie prawo do umieszczenia wykonanych realizacji w swoim portfolio, katalogu lub mediach społecznościowych, chyba że Klient wyrazi sprzeciw na piśmie.

§ 11. Siła wyższa

  1. Agencja nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub opóźnienie w wykonaniu zobowiązań, jeżeli wynika ono z przyczyn niezależnych (np. klęski żywiołowe, strajki, awarie).

2. Agencja z przyczyn technologicznych może odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia. Do przyczyn technologicznych zaliczyć można takie wydarzenia jak: awaria urządzeń używanych w toku procesu poligraficznego lub wytwarzania słodyczy, niespodziewana zwyżka produkcyjna czy też ograniczona dostępność surowców na rynku.

§ 12. Dostawa i transport

1. Dostawa Produktów wliczona w koszta produkcji obejmuje jedynie obszar Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta przy składaniu Zamówienia.

2. Agencja dostarcza zamówione Produkty za pośrednictwem firm kurierskich.

3. Agencja dopuszcza możliwość realizacji Zlecenia poza terminem, wynikającą ze zdarzeń losowych i niezależnych od Agencji, takich jak: opóźnienia ze strony dostawców przesyłek, awarie urządzeń używanych podczas poligraficznych procesów, czy przerwy w dostawach energii elektrycznej lub sygnału internetowego. Spowodowane wyżej wymienionymi zdarzeniami opóźnienia realizacji zleceń nie pociągają za sobą odpowiedzialności odszkodowawczych Agencjawzględem Klienta, a także nie uprawniają Klienta do odstąpienia od umowy.

§ 13. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin podlega prawu polskiemu.

2. Wszelkie spory wynikłe na tle niniejszego regulaminu strony będą starały się rozwiązać polubownie, a w przypadku braku porozumienia – przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Agencji.

3. Agencja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Nowa wersja będzie publikowana na stronie internetowej i wchodzi w życie z dniem publikacji.

01.05.2025r.

Przewijanie do góry