Regulamin agencji reklamowej Satoo.pl
§ 1 Informacje
Regulamin określa zasady korzystania z usług agencji reklamowej Satoo.pl za pośrednictwem strony internetowej mieszczącej się pod adresem www.satoo.pl, zwanej dalej „Portalem” lub „Stroną internetową”.W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Z 2002 r. nr 144, poz. 1204 ze zm.).
Właścicielem i administratorem strony www.satoo.pl jest firma SATOO.PL ALICJA TROJAN, o numerze NIP: 5542787921, zwana także zamiennie „Agencją”.
Wszystkie informacje o produktach znajdujące się na stronie www.satoo.pl stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
Kontakt z Agencją można uzyskać: – korzystając z adresu poczty elektronicznej: kontakt@satoo.pl
§ 2 Postanowienia ogólne
- Warunkiem złożenia zapytania w Portalu satoo.pl jest poprawne wysłanie formularza, ze szczególnym uwzględnieniem adresu mailowego. Możliwe jest także złożenie zapytania poprzez bezpośredni kontakt mailowy na kontakt@satoo.pl
2. Złożenie zapytania poprzez formularz satoo.pl lub poprzez bezpośredni kontakt mailowy jest równoznaczna z akceptacją niniejszego Regulaminu.
3. Klientem Agencji może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w Regulaminie dokonuje Zamówienia w Portalu, zwana dalej „Klientem”.
4. Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujące przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
5. Zabronione jest korzystanie z Portalu w sposób zakłócający jego funkcjonowanie, rozsyłanie
i umieszczanie niezamówionej informacji handlowej (tzw. spam) oraz w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz Agencji.
6. Klient zobligowany jest do korzystania z Panelu w sposób zgodny z przepisami prawa Rzeczypospolitej Polskiej, Regulaminem i ogólnymi zasadami funkcjonowania sieci internet.
§ 3 Składanie i realizacja zamówień
1. Przedmiotem zawarcia umowy sprzedaży są materiały i usługi poligraficzne, których właściwości zostały określone przez Klienta podczas składania zamówienia.
2. Ceny podane na stronie Portalu uwzględniają koszt transportu kurierskiego w jedno wybrane miejsce w Polsce i wyrażone są w dwóch wartościach netto oraz brutto z uwzględnieniem podatku VAT 23% w złotych polskich.
3. Zamówienia są przyjmowane poprzez stronę Portalu www.satoo.pl oraz drogą elektroniczną przez wysłanie maila z zamówieniem na adres kontakt@satoo.pl.
4. Zamówienia w Agencji satoo.pl można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Ich realizacja będzie odbywać się w dni robocze zgodnie z terminami podanymi indywidualnie dla każdego produktu.
5. Warunkiem złożenia zamówienia mailowego na słodycze reklamowe – koniecznie z uwzględnieniem ilości, akceptacji wizualizacji, podanie danych osoby zamawiającej, adresu dostawy wraz z numerem telefonu dla kuriera oraz dokonanie płatności za zamówienie.
6. Wiadomość zwrotna będąca odpowiedzią na złożone zamówienie drogą mailową, zawierająca fakturę proforma na wykonanie usługi zgodnie z określonymi parametrami stanowi propozycję zawarcia Umowy sprzedaży.
7. Za Zamówienie opłacone traktuje się Zlecenia, za które płatność zaksięgowała się na koncie Agencji.
8. Agencja zobowiązuje się do jak najszybszego przesłania wizualizacji – czas nie powinien przekroczyć 48 godziny, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. Czas weryfikacji jest ruchomy i zależy od natężenia ilości Zleceń w danym momencie.
9. Opłacenie zlecenia stanowią oświadczenie woli zawarcia z Agencją Umowy sprzedaży i dla Zamówień zaakceptowanych oznaczają przekazanie Zlecenia do realizacji i uniemożliwiają rezygnację ze zlecenia.
10. Z uwagi na fakt, że właściwości produktów zamawianych w Portalu satoo.pl są ściśle określone przez Klienta, niemożliwe jest odstąpienie Klienta od Umowy.
11. W sprawie zamówień opłaconych, których status uniemożliwia ich realizację (brak poprawnego projektu, brak określenia sposobu dostawy lub błędny adres dostawy) Agencja skontaktuje się po upływie 30 dni roboczych od zaksięgowania płatności, w celu ustalenia dalszego postępowania. W wyniku braku kontaktu po stronie Kupującego, a w szczególności dalszego nieprzekazania niezbędnych informacji w terminie 7 dni od powiadomienia, Agencja przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od upływu ww. terminu, z uwagi na brak możliwości jej realizacji. Rozpoczęcie procedury odstąpienia od umowy, a tym samym anulowania zamówienia nastąpi poprzez wykonanie zwrotu należności za zamówienie tą samą formą, w jakiej została uiszczona wpłata. Zwrot należności zostanie dokonany w terminie 7 dni od momentu przesłania powiadomienia o procesie anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy na zarejestrowany adres e-mail Klienta.
12. Dokonując zakupów w Portalu Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktur oraz faktur korygujących drogą elektroniczną.
13. Agencja z przyczyn technologicznych może odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni od jej zawarcia. Do przyczyn technologicznych zaliczyć można takie wydarzenia jak: awaria urządzeń używanych w toku procesu poligraficznego lub wytwarzania słodyczy, niespodziewana zwyżka produkcyjna czy też ograniczona dostępność surowców na rynku.
§ 4 Dostawa i transport
1. Dostawa Produktów wliczona w koszta produkcji obejmuje jedynie obszar Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się na adres wskazany przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
2. Agencja dostarcza zamówione Produkty za pośrednictwem firm kurierskich.
3. Agencja dopuszcza możliwość realizacji Zlecenia poza terminem, wynikającą ze zdarzeń losowych i niezależnych od Agencji, takich jak: opóźnienia ze strony dostawców przesyłek, awarie urządzeń używanych podczas poligraficznych procesów, czy przerwy w dostawach energii elektrycznej lub sygnału internetowego. Spowodowane wyżej wymienionymi zdarzeniami opóźnienia realizacji zleceń nie pociągają za sobą odpowiedzialności odszkodowawczych Agencjawzględem Klienta, a także nie uprawniają Klienta do odstąpienia od umowy.
§ 5 Metody płatności i ceny
- Ceny produktów podane zostały w złotych polskich. Zawierają koszt Produktu, koszt pakowania, koszt kartonu, koszt obsługi Zamówienia oraz podatek VAT, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej. Koszty niestandardowych opcji dodatkowych takich jak: dopłaty za wysyłkę na wiele adresów nie są zawarte w podanych cenach.
2. Płatności za Zlecenie dokonać można za pomocą Przelewu tradycyjnego.