kontakt@satoo.pl

Projektowanie logo firmy

Identyfikacja wizualna marki

 

Jakie powinno być logo dla kapeli rockowej?Wyobraź sobie, że zakładasz kapelę rockową.

Zbierasz zespół: perkusistę, gitarzystę, basistę i wokalistę.

Macie pomysł na wizerunek sceniczny, nawet wiecie, jaki repertuar będziecie grać.

 

Jest jeden problem.... ciężko Wam ustalić nazwę, którą będziecie się posługiwać. Jakim cudem zatem Wasi fani będą Was rozpoznawać?

W jaki sposób będziecie „inni” i wyjątkowi na tle setek lub tysięcy innych rock bandów?

 

Podobnie w biznesie.

 

W jaki sposób odróżnisz się od konkurencji, nie posiadając własnego logotypu, grafiki firmowej ani identyfikacji wizualnej?

 

Jak zostaniesz skojarzony ze swoją firmą i marką, nie posiadając charakterystycznego, zapadającego w pamięć logo?

 

Nawet oferując najlepszy dostępny towar na rynku, nie zostaniesz skojarzony z jego superlatywami. Jeżeli nie umieścisz na nim swojego logo. Jakże prawdziwy, chociaż brutalny obraz. 

 

Rock band wybór właściwego logoZastanawiasz się pewnie „jak powinno wyglądać logo?” i „jak stworzyć logo firmy spójne z wizerunkiem marki?''

 

Dobre logo to takie, które jest spójne z misją, wizją i ideologią przedsiębiorstwa. Chcesz pokazać, że Twoi klienci mogą Ci zaufać? Użyj „solidnego i twardego” fontu, stonowanych kolorów oraz różnych odcieni granatu. Komunikujesz nowoczesność, płynność i przystosowanie do rynku? Skorzystaj z pastelowych odcieni, ,,lekkiego i cienkiego” fontu, który pokaże elastyczność i plastyczność Twojego przedsiębiorstwa.

 

Logo firmowe, powinno być także spójne z branżą, w której działa, w zupełnie innej koncepcji tworzy się logo dla firmy budowlanej, a inne logo dla cukierni.

 

Nie wiesz, jak powinno wyglądać Twoje oryginalne logo?

 

Zastanawiasz się, czy logo, ma być w formie znaku graficznego, logotypu czy w mieszanej formie?

 

Boisz się, że Twoja wizja nie spodoba się Klientom albo zostaniesz źle odczytany?

 

A może próbujesz wpisać logo w Twój wizerunek, lecz nie przynosi to zamierzonego efektu?

 

Zaufaj nam i skorzystaj z profesjonalnych usług agencji reklamowej!

 

Projektowanie logotypu  

Oferta dla Ciebie

 

Co znajdziesz w naszej ofercie? Jakie usługi możemy zaproponować Tobie i Twojej firmie? Projektowanie logo, od szaty graficznej przez dobór kolorów, rozmiarów i fontów, aż po komunikację wizerunkową i logotyp. Identyfikacja wizualna, przypiszemy Twojej firmie wartości, które chcesz faktycznie przekazać swoim klientom. Usługi reklamowe, projektowanie logo firmy, grafika reklamowa, banery, a to dopiero początek naszych usług!

 

Nasza agencja reklamowa, poza spójną kampanią wizerunkową, oferuje Ci całość identyfikacji wizualnej. Dzięki której Klienci zapamiętają wzrokowo Twoją firmę i skojarzą ją z konkretnymi wartościami. Reklama oferowana w naszych usługach jest wyjątkowa i nieszablonowa. Dlatego poza wyrażeniem indywidualnego charakteru Twojej firmy pomożemy Ci skusić nowych, potencjalnych klientów atrakcyjną szatą graficzną. Dodatkowo zyskujesz pewność, że Twój projekt i Twoje zdanie w pełni zostanie uwzględnione. My jedynie zaoferujemy Ci wskazówki i doświadczenie, nie narzucając swojej wizji.

 

 

Brzmi zachęcająco?

 

Nie czekaj, skontaktuj się z nami jeszcze dziś i zapytaj o pełną ofertę kreacji wizualnej!

 

Zapoznamy Cię z aktualnie panującymi trendami i wypromujemy Twoją firmę.

 

Umów się na bezpłatną wycenę i audyt wizerunkowy.

 

 

 

 

Zobacz etapy projektowania logo

 

Co to jest logo, logotyp, sygnet? Budowa logo.

Projektowanie logo budowa

 

Logo to znak graficzny reprezentujący markę, firmę lub organizację.

Buduje rozpoznawalność. Używany na stronach internetowych, szyldach, banerach. Nanoszony jest często na artykuły promocyjne oraz gadżety takie jak: papier firmowy, długopisy, koszulki itp.

 

Logo firmowe

Może być zbudowane

od 1 do 3 elementów.

 

Logo budowa:

 

sygnet logo:

jest to forma graficzna logo. Przykładem logo składającego się tylko z sygnetu jest logo Apple, który przedstawia nadgryzione jabłko;

logotyp:

stworzony ze słów, może być to nazwa firmy bądź produktu,

np. logo firmy IKEA czy SAMSUNG, składa się wyłącznie z logotypu;

slogan:

często jest to zwrot, swego rodzaju motto,

podpis, hasło firmowe, ma za zadanie przyciągnąć uwagę. Przykładem sloganu może być np. hasło marki Frugo no to Frugo".

 

Logo wektorowe, grafika wektorowa i rastrowa

Tworzymy logo profesjonalnie, wykorzystując zarówno grafikę wektorową, jak i rastrową.

Czym się różni grafika wektorowa od rastrowej? Logo w formacie wektorowym jest zawsze ostre" niezależnie od jego powiększenia czy zmniejszenia, tak by grafika doskonale się prezentowała zarówno na wielkim bilbordzie, jak i na małych gadżetach, jak długopisy. Wersja wektorowa loga jest najbardziej uniwersalna. Jeśli masz logo rastrowe i zastanawiasz się, jak przerobić logo na wektorowe to możemy się tym za Ciebie zająć.

Gdzie zatem wykorzystanie formatu rastrowego? Najczęściej w internecie, najczęstszymi formatami rastrowymi, z jakimi można się zetknąć, przeszukując sieć, jest png (bez tła) i jpg.

 

Projektowanie logo firmyProjektowanie Logo firmy 

 

Etapy procesu tworzenia logo:

 

KROK 1.

Brief kreatywny, planowanie i pierwsze szkice

 

Pierwszym etapem projektowania logo, jest wypełnienie briefu kreatywnego. Jest to dokument pomagający w określeniu oczekiwań zamawiającego. Pomaga m.in. zapoznać się z firmą, w jakiej branży działa, konkurencją na rynku. Określa się, gdzie najczęściej będzie wykorzystywane logo. O tym, jak ważny jest brief projektowy, bardziej szczegółowo napisaliśmy w tym artykule. Po zebraniu tych informacji są one analizowane i badane. Projektowanie graficzne logo rozpoczyna się od planowania, zbierania koncepcji, stworzenie mapy myśli, dobór odpowiedniej kolorystyki. Najczęściej pierwsze szkice wykonywane są za pomocą ołówka w szkicowniku. W późniejszym etapie tworzone są w formie wektorowej i dopracowywane na komputerze w programie graficznym.

 

 

 

Logo firmowe projektowanieKROK 2

Projektowanie logo Firmy

 

Stworzenie koncepcji, wybór najbardziej odpowiedniego projektu, prezentacja i poprawki

 

Drugim etapem jest wybór najlepszej koncepcji logo. Jest ona dopracowywana i przedstawiana w różnych wariantach kolorystycznych. Określane są właściwe proporcje znaku graficznego. Odpowiednie odcienie i nasycenie barw, zestawienia na różnych typach tłach oraz jego odpowiednie skalowanie. Jeśli został wybrany wariant z Księgą Znaku oraz wizualizacjami, powstają również na tym etapie.

Istnieje również możliwość zamówienia projektów identyfikacji wizualnej takich jak: wizytówki, papier firmowy, ulotki, broszury, teczki, strona internetowa.

Pracujemy do pełnej satysfakcji klienta. Przedstawiamy dopracowany projekt, istnieje możliwość naniesienia drobnych poprawek.

 

 

                                                                                         KROK 3

Przekazanie logoProfesjonalne projektowanie logo

 

Ostatnim etapem jest przekazanie plików z gotowym logo oraz przekazanie praw majątkowych do niego. Wszystko zgodnie z podpisana wcześniej umową. W przekazanych materiałach będą znajdować się pliki w różnych postaciach mających zastosowanie w internecie i do druku. W zależności od zamówienia będą tam również znajdować się dodatkowe pliki, np. projekt papieru firmowego, wizytówek, Księga Znaku, wybrane wizualizacje.

 

Projektowanie logo dla firm to dobry wstęp do dalszej identyfikacji wizualnej marki.

Istnieje również możliwość realizacji wybranych projektów np. wizytówek, kalendarzy, teczek, ulotek, broszur, banerów i innych. Tworzymy również strony internetowe, świadczymy usługi w zakresie pozycjonowania oraz fotografii produktowej.

 

 

Projekt logo cena

Każdy projekt wyceniamy indywidualnie. Dopasowując ofertę pod potrzeby Klienta. Cena logo jest uzależniona od wielu czynników, takich jak stopień skomplikowania projektu oraz ilości propozycji.

 

 

 

Jakie powinno być dobre logo?

Logo nowoczesne, ładne i ponadczasowe.

 

Na profesjonalnym projektowaniu znamy się doskonale.

Napisz do nas, by uzyskać indywidualną wycenę!

 

NAPISZ DO NAS:

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Polityka prywatności

Regulamin

Roll up reklamowy

Ulotki promocyjne

Tanie wizytówki online

Studio graficzne
& agencja reklamowa

SATOO.PL  2018-2023

tel: +48 782 57 57 80 

| kontakt@satoo.pl |

NIP: 5542787921

Icon Facebook

Social media:


 

@: kontakt@satoo.pl

T: 782 57 57 80

Studio graficzne

SATOO.PL

.