kontakt@satoo.pl

Oferujemy wydruk ulotek prostych, ciętych.

 

Standardowe rozmiary ulotek:

  • ulotki A7 [74x105 mm] - wielkość papierowej legitymacji szkolnej

  • ulotki A6 [105x148 mm] - wielkość kartki pocztowej

  • ulotki A5 [148x210 mm] - wielkość standardowego zeszytu szkolnego

  • ulotki A4 [210x297 mm] - wielkość standardowego bloku szkolnego lub kartki do drukarki

  • ulotki DL [99x210 mm] - wąski format idealny pod vouchery, zaproszenia, ulotki z cennikami np. usług lub menu

 

Cennik wydruku ulotek - wybierz idealny format dla siebie:

Oferujemy: wysokiej jakości wydruk ulotek, atrakcyjne ceny.

Darmowa wysyłka kurierem na terenie Polski.

 

Dostępne formaty ulotek:

A7 [74x105 mm], A6 [105x148 mm], A5 [148x210 mm], A4 [210x297 mm] oraz ulotki DL [99x210 mm].

 

 

 

Poznaj sekrety dobrej ulotki reklamowej

Być może wydaje Ci się, że ulotki przestały być już skuteczną formą reklamy i nie pomogą Ci zwiększyć sprzedaży? Okazuje się, że nic bardziej mylnego: dobra ulotka to dalej bardzo ważny element strategii marketingowej, ważne jest jednak to, aby zawierała one ciekawy opis twojej oferty, a także prezentowała konkretne korzyści dla klienta. Jak zaprojektować ulotkę, która „sprzedaje”? Podpowiadamy!

 

 

Zapytanie ofertowe

/ indywidualna wycena:

Wielkość ulotek:
Ilość sztuk:
Projekt:
Twój e-mail kontaktowy:
Treść wiadomości:
Projekt do druku [pdf,ai,psd lub jpg]:
Inne materiały:
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany — dziękujemy 💛
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Ulotki DL

fit format

Ulotki A5

standard

Ulotki A6

mini format

Ulotki A7

extra mini

 

 

Schemat ulotki reklamowej,promującej ofertę.

Jakie treści są szczególnie ważne?

 

Mówiąc o ulotkach, skupmy się na początku na tym, co powinno być na nich napisane, a więc na tekście reklamowym. Typowy i bardzo dobrze sprawdzony schemat ulotki, która promuje konkretną ofertę jest następujący:

 

 

Korzyść dla klienta + obietnica + gwarancja

=

HASŁO,

które sprzedaje Twój produkt lub usługę.

 

 

Przykład hasła reklamowego, które stworzone zostało z wykorzystaniem tego prostego schematu jest następujący:

 

„Domowe obiady z dostawą do Twojej firmy w 30 minut lub zwrot pieniędzy!”

 

Kolejna sprawa to ograniczanie oferty w czasie – tego typu prosty zabieg sprawia, że klient czuje, że okazja może mu „uciec sprzed nosa” i chętniej podejmuje decyzję o skorzystaniu z oferty. Mając to na uwadze, warto pamiętać o tym, żeby na ulotce znajdowało się przypomnienie o ograniczonym czasie jej trwania, mowa tutaj np. o informacji takiej jak:

 

„Oferta obowiązuje tylko do […], aby z niej skorzystać, zadzwoń pod numer telefonu […]”

 

Mówiąc o samej treści ulotki, warto także podkreślić fakt, że nie może jej być zbyt dużo. Przekazujemy konkrety, stosujemy

wypunktowania, ramki i innego rodzaju wyróżniki, które znacznie ułatwiają przyswajanie treści

 

 

Odpowiednia oprawa graficzna, a projekt ulotki reklamowej.

 

 

ulotki reklamowe projektUlotka nie składa się jednak tylko z tekstu, równie ważna jest także odpowiednia grafika, która jest bardzo często sporym wyzwaniem dla projektantów ulotek, niezwykle trudno jest bowiem stworzyć taką ulotkę, która zawiera odpowiednie proporcje pomiędzy tekstem, a grafiką. Trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że duża ilość elementów graficznych rozprasza uwagę, z kolei zbyt mała powoduje, że ulotka może być odebrana jako nieatrakcyjna i nieprofesjonalna. Odpowiednie proporcje mają więc tutaj ogromne znaczenie, podobnie jak to, na jaką oprawę graficzną się decydujemy.

 

Podstawową i bardzo często wykorzystywaną przez projektantów ulotek zależnością jest, że najciekawsze i najbardziej atrakcyjne dla odbiorców ulotki są obszary, gdzie umieszczone zostały ludzkie twarze – element ten tak silnie oddziałuje na potencjalnych klientów, że dostrzeżony on zostaje nawet wówczas kiedy jest niewielki lub zdominowany przez inne elementy grafiki. Informacje tą można wykorzystać, aby skupić uwagę odbiorcy na obszarze ulotki, na którym szczególnie zależy nadawcy. Umieszczenie komunikatu w obrębie atrakcyjnych dla odbiorcy elementów graficznych znacznie zwiększa szansę na skuteczność działania takiej ulotki, warto więc zwrócić odpowiednią uwagę na kwestie wizualne, które w połączeniu z dobrze skonstruowaną treścią są kluczem do stworzenia dobrego projektu.

 

ulotki reklamowe indywidyalny projektKolejna ważna sprawa związana jest ze spójnością kreacji graficznej z branżą, która jest reklamowana. Niestety wciąż dość często zdarza się sytuacja, kiedy np. niebieska oprawa graficzna ulotki wykorzystywana jest w branży spożywczej – jest to zupełnie nietrafione połączenie, które pokazuje, że osoba, która tworzyła taką ulotkę, zupełnie nie traktuje poważnie tego tematu. Kolory mają swoje znaczenie, tak samo jak odpowiednia jakość grafiki – pamiętajmy o tym, że musi być ona dobrej rozdzielczości. Słaba jakość zdjęć sprawia, że ulotka, a więc i sama oferta wydaje się być nieprofesjonalna i nieatrakcyjna.

 

 

Stworzenie projektu ulotki reklamowej, która nie wyląduje od razu w śmietniku, ale przyciągnie uwagę potencjalnego klienta, nie jest wcale łatwe, jednak z pewnością jest warte poświęcenia temu odpowiedniej uwagi. Dobra ulotka reklamowa przekłada się na konkretne korzyści, najważniejsze jednak to sprawić, żeby klient poczuł, że oferta, którą prezentuje ulotka jest stworzona właśnie dla niego i wymaga od niego podjęcia natychmiastowego działania. Wywołanie takie wrażenia powinno być głównym celem osób zajmujących się właśnie tą formą marketingu.

 

 

Potrzebujesz dobry projekt ulotek?

Chcesz odświeżyć stary projekt?

Zastanawiasz się, gdzie zamówić projekt + wykonanie ulotki?

Już nie musisz się zastanawiać?

 

Napisz do Nas !

Projekt ulotki reklamowej

Drukowanie z możliwością zamówienia indywidualnego projektu.

 

Ulotki reklamowe po mimo rozwoju internetu, cały czas biorą aktywny udział w reklamie. Można je spotkać na wystawach, targach, spotkaniach biznesowych, rozdawane na ulicy, wysyłane poczta polską, wrzucane do skrzynek, rozwożone przez handlowców i omawiane na spotkaniach. Mogą być dawane do ręki, czekać na stolikach i standach na osoby zainteresowane. Odpowiednio zaprojektowane przyciągną oko i zostana zapamiętane na długo.

 

 

NAPISZ DO NAS:

Twój e-mail:
Treść wiadomości:
WYŚLIJ
WYŚLIJ
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Polityka prywatności

Regulamin

Roll up reklamowy

Ulotki promocyjne

Tanie wizytówki online

Studio graficzne
& agencja reklamowa

SATOO.PL  2018-2023

tel: +48 782 57 57 80 

| kontakt@satoo.pl |

NIP: 5542787921

Icon Facebook

Social media:


 

@: kontakt@satoo.pl

T: 782 57 57 80

Studio graficzne

SATOO.PL

.